Alla inlägg den 2 november 2010

Av Annelie - 2 november 2010 12:19

Idag håller vi tummarna    för Dracula bilen den ska till besiktning i eftermiddag! Passar även på att tacka alla inblandade som gjort det möjligt. Ohh fantastiska värld om den går igenom, lill Jens behöver få ha den ett tag till. Han har inte råd att köpa en annan och jag har sagt att Dracula får dra sig tillbaka om det blir en massa reparationer för det har jag inga pengar till. JAAAA han är curlad och bortskämd!


Nå från det ena till det andra så var Familjen G här en sväng igår, kul, kul och kul för nu kändes det som att det var ett tag sen.


PAH - Jag har inte fått några fler biverkningar i alla fall! Jag dras med illamående och dålig mage, kli på kroppen och lite mer huvudvärk men det tar inte överhand ännu, jag kan ta dom smällarna i och med att jag forfarande mår bättre. Om jag definierar min ork från 1 -10 (där 10 är när jag mått som sämst) så ligger jag nog på en 7:a idag.

 

Vad händer idag? Vet inte! Hade tänkt ta mig ut men det är lite jobbigt för jag måste vara nära en toa! Nåja det blir att laga middag och se på hockey, familjen G ska komma och se matchen med oss. Luleå möter Linköping i hemma hall, håller tummarna för vinst.

 

Bättre ett ärligt nej än ett falskt ja!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards