Alla inlägg den 14 november 2010

Av Annelie - 14 november 2010 17:43

Söndag och farsdag, men vi börjar med lördag och bröllopsdag! Först Ikea en snabb sväng, sen finland en ännu snabbare sväng för där hade dom inte någon rullstol att låna ut. Vi åkte hemifrån kl 08.45 och var hemma 15.00, snabba ryck eller hur? Vad vi handlade? Inte mycket!


När vi sen kom hem så blev det smörgåstårta, Karin, Jan, Jens, Sandra, Adam, Anna-Nora, Ivar svalde först och sen kom Anki, Anders, Kenneth, Lena och Felicia. Lite senare kom Rickard, Vera, Terese (Kenneths barn) och Johan (Terese pojkvän) men dom ville inte ha tårta!


Söndag morgon: Vi vaknade av att Adam ville spela tv-spel (dom sov över hela G-gänget) så Lelle gick upp och slog igång spelet och kaffet. När jag sen "pallrade" mig upp så fikade vi och efter det vart vi chaufför till jourcentralen! Medans våra passagerare var där åkte vi och firade pappa på farsdag.


När vi kom hem blev det grillad kyckling och pommes till middag och nu sitter jag och min lilla gubbe och ser hockey, Sverige - Finland. Familjen G har åkt hem! Johan är och spelar innebandymatch så lugnet ligger skönt över vårat tv-rum.


PAH - Kanske en 6½:a idag :) och känner inte av några biverknignar...


Kram till...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards