Alla inlägg den 5 november 2010

Av Annelie - 5 november 2010 12:02

Så här gick det! Det är verkligen inte någon höjdare att sitta i bil tur och retur Umeå men nu blir det inte förrän 27/12 och det tackar jag för. Lite märklig tid mitt i jul helgen men jag bryr mig inte eftersom julen kan vara för mig. Det var väg dimma på vägen ner och chauffören upp var Luleåhockey fan så då förstår ni vad samtalsämnet var eftersom att Lelle var med.


Nå, vad sa doktorn? Han var nöjd men inte jag, hade förväntat mig fler meter, det blev i alla fall förbättring, jag gick 245 meter på 6 minuter denna gång alltså en ökning med ca 35 meter. Doktorn kan inte säga varför jag känner mig bättre för han vet inte heller om jag får placebo eller riktiga tabletter. Men jag tror att det är tabletterna!


Ops nu kommer mor och far... jag återkommer...


Det var ett trevligt avbrott så här på fredagen, när någon dyker förbi bara så där går dagen fortare. Bättre överraska än planera för då hinner jag inte få ångest över att jag måste städa, plocka undan och rätta till anletsdragen osv.


För att återgå till Umeå besöket så var alltså värdena lite bättre och fler tabletter än 16 per dag ska jag inte ta. Totalt med alla andra blir det 30 st, så förstå vilket under det är att inte magen har "pajat" för längesen. Det kanske är det den har i och med diarre och kräkningar! Men varför mår jag bättre i sjukdomen då? Nej jag tror inte på att jag äter fågelfrön längre...


Dracula gick inte igenom besiktningen...


Vad händer i helgen? Inte något, ska vara med lilla gubben i kväll bara njuta av lugnet och se Idol förståss. Jag blir alltid lite sliten och osällskaplig efter tripparna till Umeå, tror egentligen att jag blir lite "låg" för sjukdomen kommer så nära efter ett doktorsbesök. Det sätter igång funderingar och tankar som man måste byta bort och tänka på possitiva saker i sitt liv. Som min syster säger "det finns alltid dom som har det värre" och det är ju sant.


Imorgon ska jag ... det får jag se då...



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards