Alla inlägg den 12 november 2010

Av Annelie - 12 november 2010 12:04

Igår var en irriterande dag! Den började med en arg Johan (men det gick över) och forsatte med diskussioner om ditt och datt. Vidare höll jag på att försova mig till provtagningen och vaccinering kl 11, jo jag är 45 år och kan fortfarande sova som en tonåring. Men den slutade bra med middagsgäster från gränderna, dom är så mysiga både Sandra, Adam och våran goa Jens. Visst kan man vara irriterad ibland, men dom har sitt eget liv och det kan vi inte leva åt dom.


Idag händer inget speciellt, ska se Idol som sänds från Luleå denna gång men för övrigt har vi inte något planerat. Tänker väl som så att jag ska i säng tidigt så man orkar med morgondagen.


Lördag! Vi firar 22 årig bröllopsdag och ska som vanligt ha smörgåstårta, men i år blir det köpes tårta för först gången. Det blir en sväng till Ikea mitt på dagen med Karin och Jan , kul att göra något annat utöver det vanliga. När vi kommer hem blir det alltså smörgåstårta till middag och hockey på tv:n (Karjala cup).


På söndag är det farsdag och då blir det tårta både hos pappa och sen blir det till svärfar och fortsätta mumsa på godsaker.   


PAH - Jag har haft det lite jobbigare några dagar men inte farligt, kanske ligger jag på 7½ istället för 7. Mina så kallade biverkningar har avtagit, jag har inte mått illa på länge nu, men magen för övrigt kräver att jag är nära en toalett. Antingen har kroppen börjat vänja sig eller så var det bara en släng av något annat.

 

En sann vän är någon man kan dela tystnaden med!

 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards