Alla inlägg den 10 november 2010

Av Annelie - 10 november 2010 10:56

Inspirationen tog slut! Det har varit lungt och jag har inte haft något speciellt på hjärtat att skriva om.


Men jag kan ju nämna att snön har kommit, det började snöa på fredag kväll och blev så pass att det var vitt på backen på lördag. När jag då nämde lördag kan jag berätta att Karin och Jan var förbi och drack kaffe med sina vänner från Gällivare, väldigt trevliga människor. Vi har träffat dom förut och nu vet dom vart vi bor så kanske ramlar dom in fler gånger  , bara roligt om dom gör det! Luleå hockey avslutade lördagen med att vinna det var nionde hemmamatchen irad. Nå då blev det söndag och den passerade i en rasslande fart. Kjelle och Marita var förbi på en kaffe skvätt, jag fick en jätte fin blomma av dom. Måndag morgon överraskade Jens mig med att ringa tidigt och säga att dom dyker förbi en sväng och så blev det. Tisdag ... Lena och hennes svärmor Birgitta stannade till när dom gick förbi, kom in och surrade en sväng. Helena missade jag, hon ringde när vi "just" bara var på Örnäset som hastigast, men det går ju fler tåg! Nu är det alltså onsdag förmiddag och snöstorm! Jag och Kina hade tänkt göra storheden men ansåg att det finns bättre dagar att göra det på, onödigt att köra bil om man inte måste i sådant här väder.


PAH - Lite mindre " biverkningar" annars är det fortfarande läge 7 av 10!

 

Ta nya tag, en dag i sänder!

  

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards