Direktlänk till inlägg 1 juli 2012

2 överraskningar!

Av Annelie - 1 juli 2012 22:49

  Äntligen hemma!   

När jag kom hem väntade två "megasuperduperkul" överraskningar!

Överraskning nummer 1!

Mina fantastiska släktingar och vänner hade samlat ihop till en iPad åt mig.

En sådan hade jag önskat länge,

jag har döpt den till Grodan.


Jag skickar härmed massor med kramar till er

och berättar samtidigt att det räckte även till fodral,

tangentbord

och nya tunikor.


   Kramar


Lennart

Mamma & Pappa

Johan

Jens

Tom

Izze

Helena & Roger

Emilia, Kim, Eval & Eddie

Nicke

Pierre

Ingela & Bengt

Teija & Magnus

Marita & Kjelle

Ingela

Rickard

Terese

Vera

Ann-Louis & Lasse

 Agneta

Ros-Marie & Peter

Carina & Robban

Maria & Peter

Anki & Anders

Anneli & Janne

Eva

 Roffe

Lasse

Svärmor & svärfar

Lena & Kenneth

Jenny & Vincent

 Emelie & Tobias

 Kina &Mats

Karin & Janne

Johanna

Lotta & Niklas

Anki & Tuffe

Sussie & Stefan

Kristina

Terese, Niklas & Mio

 Bea


Hoppas att jag fick med alla,

annars får jag skämmas.


Överraskning nummer 2!


Några av mina vänner hade varit här och hjälpt min familj att städa hela huset och då menar jag städa, har nog alldrig varit så kliniskt.


Tack till:


Helena

Izze

Ann-Louise

Terese

Vera

och

min familj

men även till svärmor som putsat alla fönster.




 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 28 februari 2018 07:42


...på ett rum. Sen sedering inför operation, 2.30 i tid.är det beräknat att ta. ...

Av Annelie - 27 februari 2018 19:45


...min tid att komma tillbaka! Resan startade 04.30 med att klockan ringde, sen gick allt undan och nu ligger jag i hotellsängen. 1. Taxin hämtade oss 05.25. 2. Flyget gick 06.35. 3. Taxi till akademiskasjukhuset. 4. Provtagning. 5. EKG 6...

Av Annelie - 8 februari 2018 20:45

Detta är alltså angående min framtida brockoperation som skall ske på akademiskasjukhuset i Uppsala. Det har gått väldigt många resor angående hala fistel, bråck historian. Men jag startar med sista undersökningen som var i februari 2017. Läkarbe...

Av Annelie - 1 oktober 2017 16:23


...så hade jag bott i ett råtthål, hungrig och skitig. Jag känner mig väldigt bortglömd av sjukvården! ...

Av Annelie - 31 augusti 2017 21:50

Det räcker så!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards