Alla inlägg under oktober 2010

Av Annelie - 2 oktober 2010 11:20

Goddag kära Bloggelie och vänner! Idag ska jag prova att klaga mindre, det känns som att jag har kört fast i ett lerigt slipprigt hjulspår. Nej! Upp på vägen igen, man mår inte bättre av att grisa ner sig utan det är bara att skrapa av skiten och dra på sig ett jätte smile  .


Igår var Kina och jag på Bergnäset, mamma behövde bli klippt så det fixade syster på några minuter. När hon sen släppte av mig hemma så sov jag en stund innan Lelle kom hem och då blev det att hoppa in i bilen och åka till Boden för en trevlig middag hos Karin och Jan. Vi blev inte så sena för Jesse ringde och sa att han lämnade av Ice hos oss.


PAH - Har inte något att tillägga vad gäller det! Men få se hur jag kommer att klara upp förkylningen som jag råkat ut för, snorig och natthosta  .

 

Lelle har utbildning/kurs hela dagen idag med middag som avslutning, han blir alltså borta hela dagen och kvällen. Anki och Anders kommer och ser hockeyn, Linköping - Luleå, det blir spännande och se om dom även tar poäng denna match!

 

Nu tror jag på soffan... 

 

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards