Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Annelie - 7 augusti 2010 21:40

Nu har vi haft många trevliga dagar...


I torsdags var vi på Tai Tai och åt tillsammans med Kina, Matz, Kent (stockholms kille), Jens, Sandra och Adam. Jätte god mat men det var lite strulig servering, trevligt sällskap och proppmätta. Sen rullade dom mig och Rut genom Lulekalasets området ner till Fiskekyrkan, där dom drack öl och jag tittade på   .

Fredagen var lugn och beskedlig!  Ann-Louise och Lasse tittade förbi en sväng, vi satt och surrade och såg en BBBBBBBBB film. Trots skit filmen så hade vi trevligt!

Idag  har vi varit i Stadsparken och lyssnat på allsång för barn, där vi träffade Kina mfl. Bla Arvid som är barnbarn till Matz, jag tror att Adam och han skulle kunna ha fantastiskt roligt ihop. Sen blev det Hertsön! Ice och Adam härjade i vattenspridaren och efter det lekte grannens pojke Lucas och Adam  jätte länge och hade kul som bara den. När Lucas gick in för dagen fick Adam låna Blixten bilen...    ...kul!

Nu så här på kvällskvisten sitter jag i min sköna fåtölj och resten av gänget eldar i mitt ringen, lite trist att jag inte orkar vara med men jag börjar vänja mig...

För övrigt mår jag inte så där jätte bra men jag fick inte någon tidigar tid som jag hoppats. Visst får jag komma akut om det händer något men då får jag inte träffa min egen goa doktor och då väntar jag hellre! Men jag säger bara att världen har blivit större tack vare Rut.. 

Det kan hända att jag blir kvar där ett par dagar om dom vill sätta in pumpen eller byta ut någon medicin.

 

Folket ramlar in mellan varven och nu har Jens och Sandra kommit in och ser film med mig.


Kram till alla...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards