Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Annelie - 16 augusti 2010 10:34

Lite utav varje...


Lennart kom hem helskinnad efter fisketuren med arbetskamraterna, men fiske lyckan hade inte infunnit sig. Inte ens så det blev till pålägg... Men hu vad jag är glad att Jens och Sandra sov här! Det är en trygghet att veta att det finns någon hemma, Johan skulle komma hem så sent men han visst att det fanns folk här om jag skulle behöva hjälp.


Våran lilla Ice har varit jätte dålig i helgen men nu har det lagat sig till, det var nära sjukhuset för honom. Han är ju liksom vårat lilla sockertroll! 

     Klok, snygg, snäll och lydig... (ibland)


Jag och Lelle gjorde chokladtårta till Sandra som fyllde år igår, hon vart både glad och överraskad. Alltid kul att förvåna och göra något som inte förväntas. Men faktum är att vi defenitivt tycker att hon var värd det för våran son ser ut att må väldigt gott i hennes sällskap.


Idag är det nog många som börjat jobba efter semestern, tyvärr även min gubbe. Hur ska det bli med vardagen för mig? Det är nästan så att jag längtar till återbesöket så att jag kanske får några fler piller som gör så att jag orkar mer och längre. 


Vi ska äta middag hos svärmor och svärfar idag, det blir palt! Härligt gott för nu var det länge sen sist!  


Hoppas...



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards