Alla inlägg den 10 augusti 2010

:(

Av Annelie - 10 augusti 2010 19:55

Ingen rolig dag, mår inge vidare...


Vet inte varför jag inte vill idag! Jag har sovit i princip hela halva dagen, hungrig hela tiden, men ingen matlust. Och sen blir jag lite orolig för min syster har inte heller någon bra dag! Hennes dagar är nog väldigt mörka mellan varven och då försöker lillgumman att vara stark och framåtsträvande. Men allt har sin tid, krasch bom, ros, tårar, hat, framtid, glädje, sorg, tankar, orka, vilja, saknad... :(.


Nu ligger min lilla gubbe och snarkar framför friidrotten på tv:n! Timmren är väldigt tunga, långa djupa snarkninga till och med så att gardinerna fladdrar. Oj nu ringde hans telefon och väckte honom!


Jag har druckit en halv kopp kaffe idag, ska nog gå och sätta på bryggaren. En liten smörgås blir det nog också... . Ops! Lelle hann först och han gör mackor också är han inte helt fantastisk så säg?


Imorgon ska vi åka till Piteå och gå på Nolia mässan tillsammans med Karin och Jan. Självklart tar jag med mig Rut också!


Klem, klem som Johanna säger....



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards