Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Annelie - 19 augusti 2010 17:34

Grillning...


Oj, oj, oj gissa om det var gott! Det var kanon gott, kött, kycklig, korv, potatisgratäng, fäskpotatis mm. Vi var 20 vuxna, 1 barn, 1 bebis och så lilla Ice, fulla bord med andra ord. Marie och Henrik som var värdar för kvällen har då verkligen skaffat sig ett riktigt mysigt hem, visst finns det en del att renovera men allt har sin tid, Rom byggdes inte heller på en dag!


Nu är det dags att fundera på vad vi ska hitta på till Roffe på lördag, han skall ha sin 50-års fest då. Men vad köper man åt honom då? Hmm... hjälp mig att hitta på något!   Han har funnits med ändå sedan jag träffade gubben för typ 23 år sedan, en härlig kamrat!

   Rolf "Roffe" "Blomman" Blomqvist

Hoppas bara att jag orkar vara med ett lite längre tag, så inte PAH förstör hela kvällen.


Fick några fina ordspråk av en kär vän, Marita Johansson, på mailen som jag tänkte förmedla vidare då och då! Många tänkvärda, tycker jag...


* En enkel vän - tror att vänskapen är slut efter ett gräl.
* En verklig vän - ringer dig efter ett gräl.


Tjo...



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards