Alla inlägg den 7 november 2011

Av Annelie - 7 november 2011 03:11

Kl. 12.45

Japp det är då det är avvfärd från Kallax,

vet inte när dom hämtar oss här.

Men Lelle kommer vid elva tiden.

Har i alla fall blivit lovad att slipp röra på mig allt för mycket,

det blir ambulansbår från sal til sal.

Innebär alltså att jag inte behöver kliva ur sängen förutom när jag behöver gå på dass.



Igår hände inget speciellt, dom hade nog söndag hela dagen. Dom tog knappt bodtrycket på mig, fick alltså vara ifred. Ja just det, dom bytte PVK:n även igår, mina kärl håller tydligen inte.


Besökslistan från igår, Karin och Jan, Gubben och Johan, Helena! Även min mor och far dök in, "tusen" tack till dom     ! Den här gången har jag verkligen uppskattat att min familj och vänner varit så flitiga på att hälsa på, det har resulterat i att jag har varit trött och slut med följd att jag sovit relativt bra. Vilket jag inte brukar när jag befinner mig bland vit rockar!


Nu ska jag äta något och försöka somna om... jag har fått en ovana att vara vaken just denna tid och då är jag hungrig, otålig och dassnödig. Men nu känner jag att jag vart lite slö och kanske kan somna om, ska bara "trycka" till mig ett sockerprov innan jag stoppar i mig något.


Vi skrivs antingen på förmiddagen

eller när jag kommit till min sal på Sahlgrenska!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards