Alla inlägg den 18 november 2011

Av Annelie - 18 november 2011 20:38

Efter en sömnlös natt så fick jag besked om tandläkarbesök kl 8.00, hur kul kändes det? Nåväl fick ett piller och blev hämtad och väl framme hos tandläkaren satte jag mina spår även där, betedde mig som vanligt som en jätte fjant. Men vad gör man när det inte går att hejda, jag hatar tandläkare och alla andra vit rockar har jag ju sagt. Jag blir kallsvettig, stel i nacken så att den bara vibrerar och gråter hejdlöst... vuxet eller hur?


Det blev inte uträttat något mer än undersökning, precis som vanligt. Ska tillbaka nästa vecka!


Sen har dagen förflutit ganska fort för jag har sovit och sen har jag sovit och vilat lite mellan varven, jag blir så slut av känslostormar liknande den jag fick hos tandläkaren.


Nåväl imorgon blir det att se på skidor, trevlig sysselsättning tycker jag.


Dom har ökat dosen i pumpen även idag, jag närmar mig den som dom tror att jag ska ha när jag får åka hem. Det blir en eller högst två ökningar till alltså bör jag vara hemma till nästa helg. KANSKE!


"En del kommer hem,

andra återvänder till sina bostäder!"



Av Annelie - 18 november 2011 02:52


Varför sviker du mig så här ibland?

Oftast är vi ju överens!

Inte alltid men till 93%!

Jag tycker att du är eländig om jag ska ha sömnlösa nätter så låt mig ha dom hemma!

Kom igen nu och strö lite sömnsand på mig!


Titta, kom och titta
kom sätt er här omkring.
Det dröjer säkert ännu en stund
innan sömnen kommer med John Blund,

han vill visa oss någonting.


Sedan, genast sedan
när sagan tagit slut
då lovar vi att sova så sött
efter dagen är man ganska trött
men först tar John Blund med oss ut.



Läggdags, det är läggdags
för klockan slagit sju.
Vi träffas säkert åter en dag
då vi roar oss igen ett slag.
Sov så gott godnatt med er nu!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards