Alla inlägg den 11 november 2011

Av Annelie - 11 november 2011 05:42

Tandläkaren!

Lugnande...

Hjälpte föga!

Ids inte berätt om det mer än att vi har lite jobb framför oss jag och tandläkaren.

Se hela bilden

Ogilla...



Senare på dagen fick jag göra ett gång test, alltså sex minuter på plan backe.

180 meter, det var länge sen!


Vidare information följer!

Nu ska jag blunda en stund innan frukost!

Skrivs...


Av Annelie - 11 november 2011 05:32

Började morgonen som vanligt med prover där ibland upphostnings prov och det låter ju som att hosta till och spotta, men när man inte har något saliv är det lite trögare.


Kranskärlsröntgen vart uppskjuten till 10.30 och då var jag lagom uppjagad! Tänker inte skriva mer om den undrsökningen utan det är nog bäst att ligga lågt med det. Nå det slutade med att jag skickade Gubben en sväng på stan och sov i några timmar och sen sov jag i ett par timmar och efter maten blundade jag en stund sen vid teven sov jag stundtals... nästan hela tiden.

Om jag var drogad?

Hmm, ler   nä gapskrattar!

Av Annelie - 11 november 2011 05:10

Tänkte att ni skulle få ta del av min flygresa ner till Göteborg/Sahlgrenska i form av bilder, inte så många men... Vi böjade alltså resan med ambulanstransport till Kallaxflygplats!

   Lelle sitter och inväntar starten!

   Under resans gång sjönk syresättnignen så jag fick lite extra...Narkossköterskan och en pryoelev!

(ytterligare i besättningen var det en kapten

och en sköterska)     Här ligger jag och får ytterligare mer syre,

jag ser ut som en kåldolme...

eller vad tycker ni?

(då var det beställt kåldolmar!)

    

Så här såg alltså flygplanet ut!

  

Här är en av dom goa ambulans gubbarna som hämtade oss på flygplatsen.

Den ambulans färden borde tagit 1 ½ timme i den rusnings trafiken som det var,

men tog 20 minuter med hjälp av ljud och lampor.

Något mer har jag inte att visa eller säga från resan ner,

kommer säkert nya erfarenheter av hemresan!



Så "far och flyg" och tack för denna stunden!

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards