Alla inlägg den 12 november 2011

Av Annelie - 12 november 2011 20:50

Och på lördag gjorde vi ingenting, ingenting, ingenting, inte någonting....

Om vi hade roligt?

NÄÄÄÄÄ!

Tv, dator, mat visserligen inte så stor skillnad mot  hemma,

skillnaden är att vi inte är hemma...


Kram!

CU!

Av Annelie - 12 november 2011 16:30

Jag börjar väl med att berätta att jag har dragit högvinsten, jag blev godkänd för donation i torsdags eftermiddag. Kanske  ni tycker att det är tufft att skriva högvinst men att vara som jag är idag är verkligen en nitlott.


Så hela fredagen gick till olika informationer och studiebesök. Det började med att Ulla en av donationskordinatorerna kom förbi, sen blev det studiebesök på thoraxintensivårdsavdelningen (thiva) där vi träffade en thivasköterska och en narkosläkare. Vi återvände till avdelningen för att äta lunch och efter det dök kirurgen upp, Ulla tittade in en sväng innan sjukgymnasten dök in. När hon informerat färdigt blev det thoraxavdelningen som fick besök och där tog vi ett sista snack med Ulla för denna gång.


Summan av kardemumman blev - kaos i huvudet!


  • fixa tänderna (sen står jag på listan)
  • sjukgymnastik (ska springa maraton till jul)
  • tänka på vad jag äter (jag ska bli fotomodell till sommaren)
  • risker med operationen (bästa cenariet, sämsta och lite mittemellan)
  • hur uppvaket är
  • rehabiliteringen efteråt
  • kurator
  • anhörighetsdagar (försäkringskassan)
  • och miljoner saker till som är på hårddisken och den trasslar för tillfället!

För övrigt så har jag super snygg arm!




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards