Alla inlägg den 13 september 2011

Av Annelie - 13 september 2011 18:44

Tänkte bara ta en kortis idag, imorgon skall jag med angivna tider berätta om en vecka på NUS.

NUS - Ombyggt, tillbyggt, hitbyggt, ditbyggt!

Tala om att det är som en laburint här!


Just nu är jag så glad att jag fått hit datorn så nu måste jag kolla facebook, bloggar, mail, tidningar och en massa annat. Jag måste nog erkänna att jag är beroende av min lilla dator, skulle gråta ihjäl mig om den krashade. Men hon har varit ett fantastiskt sällskap i precis 2 år på fredag!


Idag har min mamma och pappa varit på besök och gissa vem dom hade med sig! Jo min kära lilla gubbe (och datorn ;) )! Kul med besök hemifrån, medans dom var här så dök även Sascha upp så fast jag är inlagd i Umeå och bor i Luleå så har jag en del sällskap. Vi var ner i restaurngen och åt lunch/middag och "herreminvärld" vad en hamburgare och pommes kan vara gott.

Stora kramar till dom!

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards