Alla inlägg den 23 september 2011

Av Annelie - 23 september 2011 17:23

Idag firar vi våran lilla gosse som fyller 23 år, "hu" vart tog tiden vägen? Den liksom har en förmåga att bara rusa förbi, från kön på Stadshotellet till 23 år senare blåste bara förbi. På den tiden var man ung och tokig nu är jag bara tokig   ...


*


Och nu till!

Biverkningar - huvudvärk, tandvärk, benvärk, dålig mage och ansiktsrodnad.

Tack käre värld för att jag är så duktig på att sova, sovit i princip från kl 00.00-15.00 med en dusch och frukost paus.

Mående - lättare att andas, blir inte lika anfådd.

 

Bara så där i förbifarten tänkte jag berätta ytterligare något om min Umeå vistelse, det har varit lite svårt att acceptera men nu har jag smält det en vecka. När en patient har kommit till den fas i sjukdomen som jag har skickas det en remiss till Göteborg, Sahlgrenskasjukhuset för utredning angående dubbelsidig lungtransplantation. Det är nu inte en självklarhet, fortfarande ganska långt ifrån beslut, att det blir någon operation utan det beror på vad utredningen och resultatet av mina ny tabletter ger.



Alltså!

Vitt -vs- grönt

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards