Alla inlägg den 25 september 2011

Av Annelie - 25 september 2011 16:33

En alldeles vanlig dag i mitt nuvarande liv, legat hela dagen med huvudvärk och dylikt. Gnäll, gnäll, gnäll men jag bara måste gnälla, jag har ett stort OGILLA mot värk. Ähh, det känns lite bättre efter att hela/halva dagen legat i soffan och knaprat Alvedon, ja, ja, ja jag vänjer mig! JAG VET!

Men jag hade nog brutit ihop om jag inte haft min sköna make, han är i många fall väldigt egen och speciell, men något mer genom snällt finns inte. Det är absolut han som gör att jag orkar med sådana här dagar.

Massor med KÄRLEK till honom!

*

Vi hade en fantastikt trevlig kväll igår, surr, skratt och allt som hör till när sex vuxna umgås. Tack Lelle för dina sportkommentarer, tack Lena för dina skratt, tack Kenneth för att du finns, tack Anki för att du på ett bra sätt talade om att vi måste överraska varandra och tack Anders för att du är så bra lyssnare!

*

Luleå hockey!   En sketen poäng! Nu får ni skärpa till er!

*

Hade väl inte allt för mycket att tillföra världen idag men håll till godo!

*

*

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards