Alla inlägg den 16 september 2011

Av Annelie - 16 september 2011 18:46

JAG ÄR HEMMA NU!

 *GILLA*


Jo jag fick komma hem så här på min födelsedag, inte för att vi firar sådana dagar så där hysteriskt mycket. Men jag kommer nog att komma ihåg den här för den kan innebära så mycket, både possitivt och kanske mindre roliga resultat.

Grattis lilla jag!

Tack kära mor och far för tårtan!

;)


Mycket har handlat om min sjukdom och sjukhusvistelse den senaste veckan och mer kommer det att bli. Jag kommer att notera mina förändringar i mående vad gäller PAH och vad gäller biverkningarna från tabletterna. Bloggen är ju min dagbok för mitt minne har tappat "fart" med åren!


I förmiddags innan jag for hem från NUS (norrbottensuniversitetssjukhus) så pratade jag med PAH sköterskan och vi jublade båda två åt min huvudvärk, konstigt men sant, det innebär att jag reagerar på medicinen.

Biverkningar - huvudvärk (hoppas jag)

Mående - ingen märkbar skillnad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards