Alla inlägg den 3 september 2010

Av Annelie - 3 september 2010 09:11

Tidig morgon i dag också!


Fredag morgon och jag hade ju tänkt kliva upp tidigt, men stängde av klockan och somnade om. Jag skulle egentligen till jobbet och fika men missade det! Men då vaknde jag av telefonen för en stund sen i alla fall, Johan vart utringd på jobb! Kul!


I går ringde PAH sköterskan och berättade att det blir tablett studien, så då ska jag ner till Umeå på onsdag och kommer hem torsdag. Jag ska få vidare information om tider och undersökningar idag eller till veckan. Nu håller vi tummarna att tabletterna ger resultat så jag får må bättre!   Nu hoppas jag bara att jag får ta med mig någon som kan hjälpa mig på vägen och medans jag är där!


Jag skrev med Johanna, syrrans dotter, igår kväll och då säger hon att hon kommer till Umeå och äter middag med mig där. Om det blir så tar hon med sig sin kompis som vi träffade förra sommaren, en jätte mysig kille. Och han i sin tur kommer att ha med sig sin sambo, då får jag ju se vem det är och inte bara känna till namnet. Alltid kul med nya bekanta!


Kaffe stunden med kiosktanten Anneli vart lika trevlig som jag hade trott, hon är en väldigt öppen och social människa. Det var tillika väldigt kul att se andra väggar än sina egna och vi bor inte speciellt långt från varandra. När och om jag får en permobil så kommer jag nog att våldgästa henne flera gånger, kanske tills hon blir så less att hon kastar ut mig.   


Nu har jag pratat i telefon så att jag har blivit hes! Kina, pappa, mamma, Kina och Karin precis i den ordnignen och jag brukar säga att jag inte är någon telefon människa! Hmmm!


I eftermiddag kommer Familjen Gammelstad på middag!


:)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards