Alla inlägg den 6 september 2010

Av Annelie - 6 september 2010 13:43

Ny länk!


Lade just in ett nytt länk tips, Min väg till...! Kanske ni tycker att det är itressant läsning, vad vet jag! För mig är det så, man vet ju aldrig jag kanske hamnar i samma situation.


   

Av Annelie - 6 september 2010 12:47

Hade tänkt skriva!


Beroende eller inte? Satt med datorn flera gånger och tänkte skriva men jag sa till mig själv - skärp dig du har inte något nytt att berätta! Men på något vis är det lite terapi att skriva vilken dynga som helst, om inte annat slipper min gubbe alltid att lyssna på mitt ältande. Jag har nog varit väldigt besvärlig och låg en tid och då blir det ganska mycke gnäll och självömkan.


Nåja det var lite kul igår! Vi var och såg Johan spela tränings match i innebandy och det är en favorit sysselsättning, dom vann med 7-3 mot Boden. Lilleman, 19 år, gjorde 2 mål och tycker forfarande att det är kul när vi dyker upp på matcherna.


Lite förbannad är jag för det har inte kommit någon ny sjukskrivning, men jag får väl ringa imorgon. Vad jag inte riktigt förstår är att inte min läkare i Umeå kan sköta om sjukskrivningarna utan att det är min läkare i Sunderbyn som skall gör det och honom träffar jag aldrig nu för tiden. När jag nu träffar Umeå på onsdag ska jag fråga om han inte kan ta över den biten eftersom jag faktiskt blir behandlad där.


Förövrigt sitter jag och väntar på samtal från Umeå, lite information om resan, bland annat tider och om jag får ta med mig en hjälpande hand. Men sköterskan ringer säkert i eftermiddag, dom brukar nog ha mest att göra på förmiddagarna.


Jag tror att jag ska skaffa snabbtelefon vid ytterdörren, för nu var det igen så att det knackade och jag hann inte öppna och se vem det var. Men jag fick reda på det så småningom, det var Teija och Magnus som tänkte ta med sig Ice på promenad och det hade varit tacksamt för både Johan och Lelle jobbar. Nåja det är ju tur att baksidan finns vi har precis varit ute och lekt en stund, jag kastar    sittande och han hämtar. Så nu är han en trött kille och jag en trött tjej!   


Nu är det färdigt för idag!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards