Alla inlägg den 30 september 2010

Av Annelie - 30 september 2010 10:43

PAH - Idag är jag sliten, vaknade med "sår" i halsen. Hoppas bara att det blir en lite lättare sväng eftersom att jag nog inte orkar med en rejäl host förkylning. Annars är väl mitt tillstånd som vanligt, kanske något tröttare. Sover middag en stund varje dag, även när jag inte varit i farten.

 

Både Johan och Lelle jobbar så Teija och Magnus har varit på promenad med Ice, det tackar jag ödmjukt för. Ice är dålig i magen han har vägrat äta ordentligt på ett par dagar, men det är väl som med oss vissa dagar är man bara det.

 

Jag och Kina var och rantade en sväng igår! Hon ville på Kronan och köpa lädersnöre till ett trasigt halsband och sen blev det storheden. Trevligt även om det inte blev en massa timmar utan bara en kvalitetsstund med systeryster. Hon och jag har nog en massa prassel i hjärnan men på olika vis och då kan det vara skönt att vädra bort en liten stund på dagen. Liksom fly på något vis...

 

Nu ska jag lägga mig på soffan annars somnar jag sittande på köksstolen!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards