Direktlänk till inlägg 11 augusti 2010

Fråga mig!

Av Annelie - 11 augusti 2010 19:37

Nytt på bloggen..


Nu har dom lagt in en ruta (här brevid) där ni kan fråga mig, typ vad som helst, för jag väljer ju själv om jag vill svara. Men fråga på ni!


Ja då var Nolia besöket över! Hmm, jag har egentligen ingen bra kommentar, jo jag kan sammanfatta -  MYCKE av allt (varor, folk mm). Vi köpte oss en ny skärgrunkemoj, evighets bakplåtpapper och jackor åt "grabbarna" sen blev det inte så mycke mer. Men det var en trevlig tripp!


När vi kom hem sov jag två timmar, ganska slut med andra ord. Men som sagt så har det varit väldigt jobbigt dom sista dagarna, veckorna, månaderna fast å andra sidan så vet jag inte när jag mådde bra sist. Fan vad jag klagar! Men jag måste få spy ur mig elendet någonstans, försöker så ofta bita ihop och le och inte belasta familjen med gnäll. Det är nog med att dom får göra ALLT!

PAH, PAH, PAH, PAH, PAH, PAH, PAH, PAH, PAH, PAH, PAH, PAH!

 

Hej då för denna gång... PAH på er till nästa gång...   

 

 





 
 
Ingen bild

Biggan

11 augusti 2010 22:01

Hej Alie, den bästaste av alla! Du är tapper. Man får klaga, tänk på mig som klagar på nå´t jag inte ens har.... Nu har vi kommit tb från Cypern. Underbart....och jag överlevde flygresan. Är nästan sugen på att åka igen! I morgon bitti åker vi t Göteborg och på måndag är det jobb igen. Jag tänker på dig ofta. KRAM Biggalusken

 
Anneli

Anneli

11 augusti 2010 22:28

Visst är det lite skönt att skriva av sig ibland, det tycker iallafall jag. Å du klagar inte bara för att du berättar hur du mår och känner dig....
Kramar i massor/Anneli

http://www.glamourtanten.blogg.se

 
Ingen bild

Ann-Louise

11 augusti 2010 23:26

Hehehe jag köpte också evighetsbakplåtspapper. Då gäller det bara att komma ihåg att använda dem. =)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 28 februari 2018 07:42


...på ett rum. Sen sedering inför operation, 2.30 i tid.är det beräknat att ta. ...

Av Annelie - 27 februari 2018 19:45


...min tid att komma tillbaka! Resan startade 04.30 med att klockan ringde, sen gick allt undan och nu ligger jag i hotellsängen. 1. Taxin hämtade oss 05.25. 2. Flyget gick 06.35. 3. Taxi till akademiskasjukhuset. 4. Provtagning. 5. EKG 6...

Av Annelie - 8 februari 2018 20:45

Detta är alltså angående min framtida brockoperation som skall ske på akademiskasjukhuset i Uppsala. Det har gått väldigt många resor angående hala fistel, bråck historian. Men jag startar med sista undersökningen som var i februari 2017. Läkarbe...

Av Annelie - 1 oktober 2017 16:23


...så hade jag bott i ett råtthål, hungrig och skitig. Jag känner mig väldigt bortglömd av sjukvården! ...

Av Annelie - 31 augusti 2017 21:50

Det räcker så!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards