Direktlänk till inlägg 22 september 2010

Maj

Av Annelie - 22 september 2010 11:50

PAH - Vilken skit sjukdom! Märker fortfarande ingen skillnad så nog är det placebon jag har fått. Jag har precis pratat med Maj från Umeå som också är med i studien och hon känner sig sämre denna vecka   , så trist för henne för det gick ju så bra!


Svärmor var här igår och putsade fönstren i tvrummet, jag är nog lite bortskämd i alla fall. Hade tänkt köpa nya gardiner men jag hittar inga jag tycker om i katalogerna, så det blir att tvätta och hänga upp dom gamla. Men det är ju inte på gardinerna det hänger att man trivs hemma och tur är väl det. Ibland tänker jag hur mycke värre livet vore om jag inte gjorde det och då är det ju fantastiskt att jag alltid varit hemmakär, speciellt nu när jag är så begränsad.


Lelle har gått tillbaka till jobbet idag, hoppas bara att han inte tar ut sig. Han är forfarande lite matt och då ska man ju inte springa så mycket utan ta det lungt. Johan jobbar också, få se om det blir hela veckan. Det är bara att hålla tummarna   !


Ja då är det dags att avhandla hockeyn! Ytterligare en seger på bortaplan, härligt! Dom spöade Modo med 5-2 och gissa om jag hade tippat 20 kr på just det resultatet   ! 600 kr i vinst!


Imorgon fyller våran Jens år och vad ska vi hitta på åt honom tro? Om alternativet ett fast jobb fanns skulle jag inte tveka! Nå det får väl bli en slant till något han själv väljer, eller om man helt enkelt skulle köpa honom en hel bäddmadrass. Men det blir ju liksom till dom båda men det gör ju inte något egentligen och resultatet är att inte någon av dom behöver ligga i skarven.


Jag har hunnit prata men båda mina systrar på morgonen, man kan nog säga att dom är ena riktiga godingar. Dom är så olika men ändå så stöttande och vissa dagar behöver jag båda varianterna.


Livet lättar efter en liter tårar och ibland måste det få rinna över... tänk på det!


Kram till alla...

 
 
Anneli

Anneli

22 september 2010 13:15

Grattis till vinsten = ) Kram på dig !

http://www.glamourtanten.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 28 februari 2018 07:42


...på ett rum. Sen sedering inför operation, 2.30 i tid.är det beräknat att ta. ...

Av Annelie - 27 februari 2018 19:45


...min tid att komma tillbaka! Resan startade 04.30 med att klockan ringde, sen gick allt undan och nu ligger jag i hotellsängen. 1. Taxin hämtade oss 05.25. 2. Flyget gick 06.35. 3. Taxi till akademiskasjukhuset. 4. Provtagning. 5. EKG 6...

Av Annelie - 8 februari 2018 20:45

Detta är alltså angående min framtida brockoperation som skall ske på akademiskasjukhuset i Uppsala. Det har gått väldigt många resor angående hala fistel, bråck historian. Men jag startar med sista undersökningen som var i februari 2017. Läkarbe...

Av Annelie - 1 oktober 2017 16:23


...så hade jag bott i ett råtthål, hungrig och skitig. Jag känner mig väldigt bortglömd av sjukvården! ...

Av Annelie - 31 augusti 2017 21:50

Det räcker så!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards