Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Annelie - 4 mars 2011 12:20

Försmak på våren!

Ja, nu har det varit fantastiska dagar med varmgrader, solsken och takdropp, visst är det härligt.

Förmodligen kommer det dagar med minusgrader och snöväder men det är bara normalt.

Vi har i alla fall fått ett smakprov på vad som komma skall! Att våren kommer förr eller senare är ett faktum och sådana här perioder behöver vi i synnerhet efter en så kall vinter.

Det ser inte så mysigt ut men det är underbart när asfalten tittar fram.

Jag ser fram emot dagar där jag kan sitta ute och njuta, då man nästan ser att snöhögarna smälter bort.



Nåväl jag hjälper till i sportens värd även idag, igår fixade jag silver i stafetten åt damerna och fjärdeplatsen till slutspelet för Luleå Hockey. Visst är jag bra?

Jens kompis Emmeli har skämt bort oss med gó fika till hockeymatcherna två gånger i rad, först var det morotskaka och igår chokladtårta. Stort tack till henne!

Johan jobbar idag, skönt för mig och bra för honom. Jens ska hjälpa till med städningen idag så jag får stå för middagen, det blir enkelt stekt potatis och prinskorv.


Tillägg i dagens inlägg, Jens smet från städningen. Nu blir det andra bullar...


!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards