Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Annelie - 16 mars 2011 11:29

Minus 4 grader och sol, alltså fantastiskt Knut väder idag också. Jag och Jens var en 40 minuters promenad (jag knutade) igår och det blir väl det samma idag! Sen är det ju 5:e kvartsfinalen i hockey och en tvångs  match för baskettjejjerna. Alltså en riktigt bra dag förutom att jag måste hitta på vad vi ska äta till middag, sånt tycker jag är riktigt svårt...


Mamma och pappa var förbi igår, mamma hann hjälpa gubben lite i hallen medans Jens och pappa åkte för att hämta nya bilen, pappas alltså ;). Med hjälp i hallen menar jag lite sandpappring, städning bakom elementet, alltså lite smått och gott, vi har möblerat om på grund av Knut och då har Lelle och svärmor passat på att måla om där.


Johan jobbar på, skit kul tycker jag! Tack till vännen Micke som kommer ihåg honom och tack till Bengt som han får åka med till och från jobbet.


Jens tragglar med arbetsförmedlingen och där verkar dom inte ha alla hemma!

I alla fall inte hans handläggare...


Slutar detta inlägg med en bamse kram till min systers dotter Johanna, bara så där...


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards