Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Annelie - 25 mars 2011 11:32

Börjar med ett visdoms ord idag!


Med åren ökar kvinnor i vikt pga att vi tar emot så mycket information + visdom. Till slut är huvudet fullt - då tar resten av kroppen över.

Vi är inte tjocka & feta, vi är enormt kultiverade & utbildade.

Så med start idag:

När jag tittar på min tjocka rumpa så säger jag:

Herregud vad jag är smart.

Dessa visdoms ord kopierade jag från en vän på facebook,

det är kul när någon sätter ord på sanningen.


Herre min värd vad hockeyn är spännande, hur långt orkar dom. Det står nu 2-0 i bäst av 7 matcher till Luleåhockey i semifinal mot Skellefteå, tala om att spänningen som är i luften när det är matchdag går att skära i med kniv. Jag lever i en Luleåhockey hysterisk familj och jag är inte dålig anhängare själv! Igår var vi familjen, Anki och Anders plus ett gäng "ungavuxna", Tobbe, Emmelie, Rickard, Terese, Vera och Per och alla triggar varandra :), gissa hur det lät!

Nästa nersläpp är i Skellefteå imogon och Luleå på söndag...


I eftermiddag blir det "efterarbete" på Corner, det är Anki som lurat mig och det är väl bra att jag tar mig ut bland främmat folk och inte bara de vanliga ansiktena. Men det är lätt att vara bekväm när man inte visat sig ute bland folk på 1 ½ år, har bara mjukis kläder, har ingen frisyr, äger för närvarande inte ens en mascara men va "faan"...


Karin och Jan tittade in på en kopp kaffe mitt på dagen, Lelle har varit hem och ätit lunch och nu är Jens kompis Emmelie här alltså går denna dagen också.


Johan jobbar och det är så fantastiskt bra, han blir som en annan människa när han får rutin på livet.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards