Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Annelie - 13 mars 2011 11:17

Japp, nu har jag börjat komma över Umeå besöket och beskeden jag fick där, känns som att göra ett "omtänk" i hjärnan. Det är ju faktiskt bara att leva utifrån förutsättningarna man har, med andra ord göra det bästa av situationen. Jag har det nog som sagt bättre än många andra, jag har en omtänksam familj och förstående vänner. Sen har jag ju även min vän Knut, tänk om jag inte hade ansökt om att få låna honom då hade jag nog varit förtvivlad och instängd speciellt nu när våren och sommaren är i antågande.


Jag har precis förvånat mig själv, har pratat med Biggan som bor i Stockholm i endast 2 timmar 16 minuter och 36 sekunder och för dom som känner mig så är det inte vanligt. Telefonbolagen brukar inte få så många kronor av mig, är absolut ingen telefonmänniska. Men vi hade tydligen mycket att avhandla!



Vidare måste jag bara säga - Luleåhockey ni är fantastiska! Igår vart det tredje raka vinsten mot Djurgården, nu måste DIF vinna resterande av kvartsfinalerna för att slå ut Luleå (dom spelar bäst av 7 matcher). Det är dags imorgon igen, match på Hovet i Stockholm, ska det bli fjäde raka eller? Hoppas bara att det inte blir så hårda tag med skador som följd, lite gruff och knuff gör inget så länge spelarna inte går in för att skada varandra.


 





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards