Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Annelie - 14 mars 2011 11:43

Min närmaste släkt innehåller en fantastisk massa olika personligheter!


Mamma och pappa

Siv och Olle boende på Bergnäset i Luleå


Systrar

Karin som är gift med Janne och bor i Boden

 tillsammans med katterna Elvis och Elvira.

Kina, sambo med Mats och lever i centrala Luleå

och hunden Kasper.


Svärföräldrar

Anna-Nora och Ivar bor "typ" grannar med oss,

 dom har även hunden Nicko.


Svägerska

Eva boendes på Tuna.


Syskon barn

Johanna dotter till Karin och Jan, adress Ö-vik!

Tobias son till Kina har tragiskt nog har adressen i himlen.

Sen är det Evas 6 barn,

Erik bor på Gotland

Marie i Gammelstad

Tomas på Skurholmen

Elin i Stockholm

och

Anton och Malin bor hemma.


Syskon barnbarn

Vincent, Kinas barnbarn

Arvid, Kinas sambos barnbarn

Alva, Evas barnbarn


Och så var dom redovisade ;)

Av Annelie - 14 mars 2011 11:04

Det känns som att man blir bortblåst även innomhus, "faan" vilka kastvindar det är. Men klaga ska jag inte för värre än i Japan har vi det inte, fy vad fruktansvärt att leva eller vara där nu. Det är hemskt vad naturkatastroferna kan göra!


Igår besämde jag att en sväng om dagen med Knut skulle införas men jag kan inte andas när det blåser så här, jag blir helt enkelt så anfådd att händer och fötter domnar. Alltså jag blir svimfärdig och det är inte bra!


Nåväl gott folk glöm inte att det är både hockey och basket ikväll!

 

Ska fixa en kamera!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards