Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

Vad händer?

Av Annelie - 28 mars 2011 17:02

Luleåhockey

2-2 av (ev) 7 kvartsfinalmatcher mot Skellefteå!


Luleåbasket

2-0 av (ev) 5 kvartsfinalmatcher mot Mark!


LF Basket

1-1 av (ev) 5 kvartsfinalmatcher mot Borås!


Luleåhockey J-20

Kvartsfinalmatcherna mot HV-71 börjar på onsdag!


HUR SKA DET GÅ?

  

Nåväl det går som det går, men det vore kul om det gick hela vägen för alla!

Vi hejar och klappar händerna så gott vi kan!


Som synes så har vi en hel del att hålla reda på,

fantastiskt kul med så många duktiga lag!




Jag och Jens har vart ut och luftat Knut, det vart en "knutning" i ca 45 minuter, dom är riktigt duktiga mina pojkar.


Johan har lagat go middag, stuvademakaroner och köttbullar. Mums!


Johan åker till Stockholm med en kompis ikväll för han har vunnit två biljetter till EM-kvals matchen mellan Sverige och Moldavien som går av stapeln i morgon. Rackarns kul tycker jag, han behöver se något annat än hemtrakterna. Dom ska övernatta hos Bästa Biggan, hon är för go som ställer upp som värdinna åt dessa två. Hon får alltså ett extra gäng stjärnor för detta uppdrag!

 

Lennart "gubben" han jobbar och sliter både här och där, säger bara en sak - vad vore livet utan honom! Låter fjantigt men han är en pärla...


PAH läget är i det stora hela oförändrat, vissa dagar går ganska bra och vissa dagar är det sämre. Fick lite domningar i händer och fötter under helgen som inte har släppt ännu, det är en obehaglig känsla plus att dom blir så kalla.


Sist men inte minst så har både Helena och Kenneth varit förbi och druckit kaffe och som jag sagt så många gånger men det tåls att upprepa. Kul med vänner, dom "förgyller" mitt liv!


Kramar från min värd...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 28 februari 2018 07:42


...på ett rum. Sen sedering inför operation, 2.30 i tid.är det beräknat att ta. ...

Av Annelie - 27 februari 2018 19:45


...min tid att komma tillbaka! Resan startade 04.30 med att klockan ringde, sen gick allt undan och nu ligger jag i hotellsängen. 1. Taxin hämtade oss 05.25. 2. Flyget gick 06.35. 3. Taxi till akademiskasjukhuset. 4. Provtagning. 5. EKG 6...

Av Annelie - 8 februari 2018 20:45

Detta är alltså angående min framtida brockoperation som skall ske på akademiskasjukhuset i Uppsala. Det har gått väldigt många resor angående hala fistel, bråck historian. Men jag startar med sista undersökningen som var i februari 2017. Läkarbe...

Av Annelie - 1 oktober 2017 16:23


...så hade jag bott i ett råtthål, hungrig och skitig. Jag känner mig väldigt bortglömd av sjukvården! ...

Av Annelie - 31 augusti 2017 21:50

Det räcker så!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Min familj


Ovido - Quiz & Flashcards